Филологический класс | Philological Class | ISSN 2071-2405 (Print)
Файл статьи: PDF
Аннотация: В статье рассматриваются критерии определения родного языка, выявляется их значимость при анализе условий формирования раннего детского билингвизма; сравниваются особенности одновременного освоения родного и неродного языков
Ключевые слова: Детский билингвизм, одновременное усвоение языков, родной язык, неродной язык.
Abstract: The author of the article describes the criteria for the definition of a native language, points out their value for the research into the development of early childhood bilingualism; specific features of the acquisition of native and non-native languages by bilingual children are also compared.
Key words: Сhildhood bilingualism, simultaneous acquisition of languages, native language, non-native language.

Для цитирования:

РОДНОЙ И НЕРОДНОЙ ЯЗЫКИ В УСЛОВИЯХ ФОРМИРОВАНИЯ РАННЕГО ДЕТСКОГО БИЛИНГВИЗМА // Филологический класс. – 2014. – №35. – С. 101 - 104.

For citation

G. N. Chirsheva Cherepovets, Russia NATIVE AND NON-NATIVE LANGUAGES IN THE DEVELOPMENT OF EARLY CHILDHOOD BILINGUALISM // Philological Class. – 2014. – №35. – P. 101 - 104.

Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution 4.0 License.