Philological Class | ISSN 2071-2405 (Print)

Select a language to translate this section

Russian Russian
Файл статьи: PDF
Аннотация: В статье рассматриваются критерии определения родного языка, выявляется их значимость при анализе условий формирования раннего детского билингвизма; сравниваются особенности одновременного освоения родного и неродного языков.
Ключевые слова: ДЕТСКИЙ БИЛИНГВИЗМ, ОДНОВРЕМЕННОЕ УСВОЕНИЕ ЯЗЫКОВ, РОДНОЙ ЯЗЫК, НЕРОДНОЙ ЯЗЫК
Abstract: The author of the article describes the criteria for the definition of a native language, points out their value for the research into the development of early childhood bilingualism; specific features of the acquisition of native and non-native languages by bilingual children are also compared.
Key words: СHILDHOOD BILINGUALISM, SIMULTANEOUS ACQUISITION OF LANGUAGES, NATIVE LANGUAGE, NON-NATIVE LANGUAGE

Для цитирования:

Чиршева, Г. Н. Родной и неродной языки в условиях формирования раннего детского билингвизма / Г. Н. Чиршева // Philological Class. – 2014. – №1 (35). – С. 101 - 104.

For citation

Chirsheva, G. N. Native and Non-native Languages in the Development of Early Childhood Bilingualism / G. N. Chirsheva // Philological Class. – 2014. – №1 (35). – P. 101 - 104.
Авторизация / вход

Регистрация на сайте позволяет ЛЕГКО отправлять статью и вести переписку с редакцией!
Преимущества регистрации