Philological Class | ISSN 2071-2405 (Print)

Select a language to translate this section

Russian Russian
Рубрика: ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОЙ СИСТЕМЫ ЛИНГВИСТИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ
Файл статьи: PDF
Аннотация: В данной статье автор, задействуя психолингвистические категории, рассматривает специфику формирования вокабуляра ребенка.
Ключевые слова: ЛИНГВИСТИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ, ДОШКОЛЬНАЯ ПЕДАГОГИКА, ДОШКОЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ, ДОШКОЛЬНОЕ ОБУЧЕНИЕ, ДОШКОЛЬНИКИ, СЛОВАРНЫЙ ЗАПАС, СЛОВАРНАЯ РАБОТА, ПСИХОЛИНГВИСТИКА
Abstract: In this article the author, using psycholinguistic categories, draws attention to the specifics of the formation of the child's vocabulary.
Key words: LINGUISTIC EDUCATION, PRESCHOOL PEDAGOGY, PRIMARY EDUCATION, PRESCHOOL EDUCATION, PRESCHOOLERS, VOCABULARY, VOCABULARY WORK, PSYCHOLINGUISTICS

Для цитирования:

Кусова, М. Л. Формирование словаря дошкольника через призму психолингвистики / М. Л. Кусова // Philological Class. – 2003. – №2 (10). – С. 23-25 .

For citation

Kusova, M. L. the formation of the dictionary of the preschool child through the lens of psycholinguistics / L. M. Kusova // Philological Class. – 2003. – №2 (10). – P. 23-25 .