Philological Class | ISSN 2071-2405 (Print)

Select a language to translate this section

Russian Russian
Рубрика: Феномен массовой литературы
Файл статьи: PDF
Аннотация: Литература 2000-х поставлена перед необходимостью выстраивания новых стратегий по правилам проектов и презентаций. Это обстоятельство определяет существенную трансформацию коммуникативных механизмов. В условиях рынка писатель самостоятельно вырабатывает и постоянно корректирует индивидуальные формы взаимоотношения с читателем.
Ключевые слова: ПРОЗА 2000-Х, КОММУНИКАЦИЯ, АВТОРСКИЙ ИМИДЖ
Abstract: Literature of the 2000s is confronted with the need of building new strategies according to the rules of projects and presentations. This circumstance contemplates a significant transformation of communication mechanisms. In the context of today's market a writer independently develops and continuously adjusts individual forms of relationship with his reader.
Key words: PROSE OF THE 2000S, COMMUNICATION, AUTHOR''S IMAGE

Для цитирования:

Маркова, Т. Н. Способы коммуникации «писатель – читатель» в современном медиапространстве / Т. Н. Маркова // Philological Class. – 2013. – №3 (33). – С. 119-121.

For citation

Markova, T. N. Forms of communication “writer – reader” in media / T. N. Markova // Philological Class. – 2013. – №3 (33). – P. 119-121.